skitväder eller mysväder?

Jag väljer det sista alternativet! Det är grått och regnigt ute alltså ett riktigt mysväder, tänk att få krypa upp i soffan under en filt, tända lite ljus och kolla på en film nu. Synd bara att man måste jobba men så är det, soffan får helt enkelt ta och vänta.


Började aldrig måla igår som jag hade tänkt, hade lite fel tidsperspektiv eller vad man säger. Istället förberedde jag inför tvättningen idag, lagade mat och sen spelade jag och Alexander monopol. Upptäckte då att han är en värre fuskare än jag var när jag var liten och enligt min pappa så fanns det ingen värre fuskare än jag så måste ta och berätta att det finns ngn som är värre;)!


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hej vännen! :)

Joda min sommar har vart nice.. jobbat en hel del bara.. Men en del kul har man hunnit med :D

Själv då?? Har du börjat jobba nu igen? Jobbigt eller hur?! Själv sitter jag i skolan hela dan idag..



Jag ska nog ta o börja kalla det mysväder hädanefter ;) Extra bra för dig som har en kille o mysa med ju :D



KRAM

2009-08-11 @ 09:02:58
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: aw

aa de äre :D

2009-08-11 @ 13:23:30
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Malin

Yes, vad jag hört så ska det vara ett bra år, fråga mig inte varför :P haha. Jaa, du får ta dig en funderare Linda ;)



Yes, semestern har vatt kanon Hur har din varit?

Hehe, det är inte alltid lätt att minna allt..vi bor i Västerås :)

Kram

2009-08-11 @ 13:56:41
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design