Plus/minus

Värnamodagarna

Uppträdande, öltält, musik, mat och glada festmänniskor. Behöver jag säga mer?!

Höstens kläder

Bara jag som längtar tills hösten kommer så man får ta på sig alla fina kläder och äntligen får ta på sig dem där snygga höst skorna! Mysiga stora koftor, stövlar, kjolar och tjocka strumpbyxor. Bara skriker ju mys!

Myskvällar

Nu när hösten står bakom knuten så finns det ju inget mysigare än hemmakvällar i soffan under en filt, massa gott och självklart en hel drös med ljus. Pricken över i:et är ju tillsammans med ngn.


Bacillusker

De flyger på en i tid och otid, speciellt i otid. Varför ska de komma vid de mest olämpligaste tillfällena. WHY?

Visdomständer

I de flesta fallen är det mina visdomständer som orsakar dessa bacillusker. Totalt onödiga och orsakar inget annat än kaos i munnen. Död åt visdomständer!


Värnamos falskhet

Finns självklart överallt och ingenstans men dubbelmoralen här är så tydlig att man blir mörkrädd. Det värsta är att folket inte vet om det, orsaken är förmodligen att det är ngt i kranvattnet och att folket lider av storhetsvansinne.


Kommentarer
Postat av: Laila♥

sött :) Jag gick ju modevisning igår, och idag ska jag nog vila och jobba lite ikväll kanske :) Själv då? :)

2009-08-20 @ 09:59:09
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Therese

ahaa, den ska jag ta och lukta på idag :-) btw, fin blogg!

2009-08-20 @ 10:10:37
URL: http://cupidtherese.blogg.se/
Postat av: Laila♥

kul med värnamodagar =) vad gör man där?

2009-08-20 @ 13:41:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Ninja Fruit

Jag håller verkligen med om visdomständerna. Det gör verkligen så ont när dem fått infektion eller när dem rör på sig, Usch, man kan knappt äta! =/ Jag var nära på att behöva ta bort en men den hade precis slutat växa så den skapade inga problem längre. pust

2009-08-20 @ 17:41:26
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design