Nu jäkla i havet...

...går jag på duracell igen! Det bara spritter i hela kroppen och jag känner livet i mig! Allt känns bra och allt är jätte kul. Har mycket och se fram emot och jag vill så mycket. Viljan är stark men frågan är om det räcker.

Vill börja måla på balkongen, fixa i garderoben, sätta upp hylla på balkongen, städa, träna, åka utomlands, åka till gbg för shopping och fest, att vmo dagarna ska börja idag, bowla, klippa mig, åka till ikea och spendera pengar med mycket mera och helst av allt vill jag att allt detta ska ske idag helst nu! Går detta att ordnas tro? Allt går bara man vill...eller?

        
Linda?                                            Duracell?

Kommentarer
Postat av: Jonna

=)



Ja visst är de mysigt! :) Nu rengar de, jag ska snart hem o städa, tända ljus & göra god mat! :)

2009-08-12 @ 15:30:46
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: johanna

allt går med lite vilja=)

fast det där var rätt mycket så du får nog låta det ta lite tid,haha:P

2009-08-12 @ 17:24:35
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design