måndags grubbel

Ibland får man veta eller se saker som kan göra en riktigt ledsen och besviken. Man förstår inte orsaken till det, vad man har gjort eller hur ngn kan vara så allmänt elak, det kan vara en sk vän eller en helt utomstående spelar ingen roll kan såra i vilket fall.  

Vad ger dig rätt i att kolla ner på ngn annan? Att tro att du är bättre? Var har du grävt upp ditt självförtroende?  

Cam ha sagt ett flertal gng att bry dig inte osv. Men det är lättare sagt än gjort för vissa dagar går det inte att bara ignorera, för det sårar. Man undrar ju om vissa inte har ngn som helst uppfostran eller bara blev allmänt mobbade under uppväxten, för dåligt måste de må.  

vissa dagar hade jag inte brytt mig eller tagit åt mig alls, men ibland så blir det så. Men som alla vet det kommer alltid tillbaka. En vacker dag när man minst anar det så slår det tillbaka å biter dig där bak!  

Med det sagt så lämnar vi det bakom oss och tar nya tag!  
 
 

Man ska inte låta sig missledas av en människas fula yttre.

Hans/hennes inre kan tydligen vara ännu fulare


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt linda?/marlene

2009-08-24 @ 15:58:40
Postat av: Anonym

den var faktiskt bra :) fick reda på att vi ska ha sovmorgon på måndagar. låter gött va? ;D

2009-08-24 @ 19:34:26
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: Peter

Hejsan,



här är allt bara fint! Hur är det själv?

Verkar va sådär efter ha läst ditt inlägg? Någon som är jobbig eller dum? Jag själv har väldigt lätt att ta åt mig. Kan vara nån situation på morgonen och sen är hela dagen förstörd efter det...



Helgen har varit fint. Var på "public enemy", den var helt okej, helt klart sevärd. Sen har vi smällt upp ett skötbord på väggen i badrummet och hämtat vagnen. Orkar nog inte blogg nåt om det idag men imorrn ska jag försöka få upp lite bilder och så :-)



Hur har din helg varit? Gjort nåt sköj?

2009-08-24 @ 19:46:26
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Laila

haha :D =) Jag ska äta lite, vad gör du själv? =)

2009-08-24 @ 22:34:00
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design