måndag morgon...

Och det känns ända ner i tårna! Satan i gatan vad trött jag är, natten gick ovanligt fort.

Tydligen va det inte bara jag som va död i morse utan även min bil total strejkade, den va helt död


 Igår va det mest film som stod på schemat, först och främst bruno. Men det va inte min sorts film så tycker inte den av mkt att hänga i julgranen. På kvällen var det dags för män som hatar kvinnor, spännande och lite obehaglig film men helt ok.


Tyvärr hade vi en liten form av ljus kris hemma igår, alla mina blockljus var slut men det fick gå ändå.


 Idag så ska jag försöka glida igenom den här dagen så smärtfritt som möjligt, vill bara hem och fixa en massa! Helgen går sjukt fort men nu är det bara att ta nya tag, ny vecka nya möjligheter!

 

 Det är bättre att köra huvudet i väggen än att inte använda det alls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design