måndag, godmorgon.. eller bara morgon kanske?

Måndag morgon igen och det märks på en hel del olika grejer.

  1. bekväma skor och kläder(inga klackar här inte)
  2. snubblar på mina egna fötter
  3. uppsatt hår
  4. hjärnkapaciteten är inte på den högsta nivån
  5. simmiga ögon

Skulle kunna fortsätta att räkna upp fler saker men får nog stanna där. Trots allt det där är det ganska skönt med en ny vecka och att den här helgen är över. Känns som det får bli riktigt lugnt nu ett tag framöver, känns som det blivit lite för mkt av allt nu. Tro det el ej jag kan också komma till den gränsen.


Helgen har varit bra men trots det så känns det som man har kommit ifrån allt det där och konstigt nog så var det inte så att jag "tyckte synd om" tex cam för att hon inte kunde festa utan jag tänkte hela tiden att hon va så lyckligt lottad istället. Helt sjukt vad mkt fint hon har att se fram emot nu, så många förändringar och så mkt nytt.



När du uttrycker din tacksamhet skänker du glädje åt andra.

När andra känner glädje kommer ditt liv fyllas av lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design