Jag...


Har: en hel del energi idag och känner att jag vill göra hur mkt som helst

Känner: att jag verkligen fått vissa saker ur systemet, riktigt skön känsla!

Tycker 1: att det är bebis magar och förlovningar överallt

Tycker 2: att greve ost luktar som en riktig hemsk fotsvett

Vill: börja måla på balkongen nu

Ser fram emot: värnamo dagarna

Ska: sluta bry mig om en del grejer

Saknar: Mike sjukt mkt

Tänker: sluta lägga ner energi på saker jag ändå inte kan råda över

Lyssnar på: camilla nu för tiden och hennes råd

Måste: börja röra på mig ordentligt nu

Behöver: lite mer pengar att röra mig med

Längtar: efter hösten tro d el ej

Hoppas: att den här veckan går snabbt och smidigt

Har insett: att alla kan förändras fortare än kvickt

Lovar: att vissa saker aldrig mer kommer upprepas från min sida

Gillar: ljus och mera ljus

Ogillar: ångest

  

Är det bara jag som tycker det är bebismagar och förlovningar överallt? Är det ngt som är inne just nu eller håller folk bara på att växa upp? Underbart gulligt och fint är det i varje fall.

Jag vet inte vad folk anser hur en förlovning ska gå till osv men jag själv skulle vilja att min egen förlovning blir en överraskning, men det är kanske ganska svårt men erkänn att det blir extra romantiskt!

Trots att jag är en gnutta avundsjuk på er så är det inget jag är redo för eller vill ha just nu så jag lever genom er andra istället=)! Kärlek till er <3


Kommentarer
Postat av: josefine

sv. tack ska du ha :)



hur äre? :)

2009-08-10 @ 15:58:35
URL: http://josefinegren.blogg.se/
Postat av: jag och fotbollsspelarn

Åh jag håller med dig!! bebismagar precis överallt... babyboom kan man verkligen kalla det haha.

2009-08-10 @ 16:42:01
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tror helt klart att folk börjar växa upp och inse att livet är för kort. Kanske känner ångest för att åren går så därför de bestämmer sig för att skaffa barn och sätta ringa på varandras fingrar :) Sen har jag hört att 2010 är ett bra år att få barn ;) haha



Hoppas allt är fint! Kram

2009-08-10 @ 21:46:12
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design