Inget duracell...

...här inte! Är så sjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Får verkligen hoppas att den här dagen går snabbt och smidigt, annars kan det bli lite problem.Idag blir det bio Sommaren med Göran, med Alexander och två av hans kompisar. Någon som har sett den? Förhoppningsvis är den rolig annars vet jag en som kommer att somna på plats.


Liten notis: igår hade jag och Mg träffats i 4 mån, hemskt vad tiden går fort. (hoppas ni hade anteckningsboken framme!)


stor risk att detta händer under frukosten om jag inte anstränger mig


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att höra att din semester varit bra! Man hinner egentligen inte så mkt på 4 veckor, tiden går juh så snabbt! Jag har haft sol så det räcker för mig af ;P hehe



Jaa, kom ihåg det nu ;)



Kram

2009-08-12 @ 09:36:54
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: m

var ska ni gå på den?

2009-08-12 @ 09:51:35
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design