Helgen...

... har varit lite av en blandad kompott. Den började med en överraskningsfest för Marlene och överraskad det blev hon verkligen så det var lyckat. Festen hölls hemma hos eve och sedan bar det av till g.g. Mycket folk och trevlig stämning! Slutet va väl mindre trevligt, sa mkt dumt och vet egentligen inte varför vissa saker kom på tal, kanske pga att jag gått och tänkt på en sak i några dagar. Men nu har jag iaf fått det ur systemet, vilket är skönt och jag tänker nu lämna allt det där bakom mig.


Lördagen bestod mest av huvudvärk, (förmodligen mitt straff efter fredagens slut). Va ute på näsudden en runda sedan på kvällen blev det lite fettintag och film.


Igår var vi på tånnö badplats sedan blev det lite minigolf och kubb.


Liten notis: efter två minigolfrundor är jag fortf inte besegrad av mg! woohoo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design