helgen

är snart över och jag måste säga att jag tycker det är ganska skönt. Efter dessa tre dagar i festernas tecken så känns det som man behöver en veckas semester. Det har dock varit tre roliga dagar men som sagt skönt att dem är över nu. Lär ta ett tag att återhämta sig igen tror jag.

Fredagens förfest var super kul. Vilket i försäg inte förvånar mig för det var ju ändå jag som höll i den;)! tack till alla som kom och höjdpunkten va helt klart att emelie va här.
Ute va det inte lika kul, man kom bort från alla vilket va lite synd. Några försvann till harrys oxå vilket jag inte kan förstå hur man kan vilja gå till ett ställe som man kan gå till året runt och som inte är kul för fem öre.

Emilia stod för förfesten igår, himla trevligt. Sedan blev det tältet igen och man träffade många människor man inte sett på länge. Hur kul som helst. Men satan i gatan va kallt det va ute, jag hade nog samma färg i ansiktet och på läpparna som min jeansjacka,höll på att frysa ihjäl!

tack alla ni som gjorde helgen till va den blev, super bra!











(slår man upp ordet snygg i ordboken så lär det va den här bilden man ser)



Kommentarer
Postat av: Ninja Fruit

sv: Visst är det? :D

2009-08-24 @ 17:04:43
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gumman! Tack för en super kväll! Va så himla kul att vi äntligen träffades! Älskar dig sötis! Puss

2009-08-24 @ 19:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design