"God morgon god morgon...

...hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i kööör." Mår ni bra?

tro det eller ej men det gör iaf jag har bara lite huvudvärk fortfarande från igår, hoppas på att det går över snart.


Igår kom mini syster mala och hennes kompis ibbe över och pratade lite och idag är det dags för den andra systern att komma på besök. Blir mys på höög nivå, vad det nu kommer att innebära.


gammal bild på mala och ibbe


cam och jag

Idag är det förresten exakt 2 mån tills min 25 års dag och jag ska strax lägga ut min önskelista ifall ni nu skulle ha några problem att välja present till mig så är det bara att välja något från listan;)


Puss på ögat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design