fredag <3

vaknade vid kvart över sju i morse för att jag kände att jag höll på att svälta ihjäl. så va tvungen att gå upp och fixa lite frukost, la mig sedan i soffan för att riktigt känna efter hur jag mår. Kom fram till att det inte alls va bra, munnen va som ett sandpapper och huvudet dunkade, magen levde sitt eget liv och känslan av att vilja stoppa fingrarna i halsen va inte långt borta... men istället tog jag mitt förnuft till fånga och gick och la mig i sängen. Vaknade sedan vid halv tolv, utvilad, pigg och med humöret på topp! Inte konstigt att jag mådde dåligt så tidigt på morgonen lixom. Nähä nu är det nya tag som gäller och ikväll är det jag som håller i förfesten.... party on!
Nu är bara den stora frågan: är jag fortfarande full eller var det mirakelmedicin i ölen igår? känner mig nämligen frisk! Vem vet kanske bara är den starka viljan helt enkelt...

förresten hade jag super kul igår!
var ligger baren?
däär ligger baren!


mala och ibbe


jonna och staffan


mg och schnyygve

(min kamera åker ut inom kort, för jag aldrig några fina bilder fått)



Kommentarer
Postat av: Anonym

guud vilken fin biild :(

2009-08-21 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design