En söndags diskussion

Alexander: kan du grundämnesbeteckningen på ost?

Jag: hmm.. o-s-t

Alexander: ler, nej

Jag c-h-e-e-s-e

Alexander: haha nej

Jag: åhh jag vet inte, E102

Alexander: ost är inget grundämne

Jag: men åhh det visste jag ju. Jag tänkte bara.. asså.. äh strunt samma!

 

Ibland går inte hissen inte ända upp även hos mig, tro det eller ej!





Jag: varför blir det aldrig kallt vatten i kranen för, det tar ju en himla tid?
Alexander ändrar från varmt vatten till kallt och säger: Så nu finns det iaf en chans att vattnet blir kallt

 

 




Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, kan inte annat än hålla med. Vi har kommit överrens om att de inte ska bli några hundar men när man ser Casper så blir man riktigt sugen=) Knappt så jag förlåter det heller. Men det är deras dag så då får man respektera det. hoppat är kvar på min andra brod, att jag får uppleva hans bröllop, ( om de blir något) Helgen har vart bra. Din med?

2009-08-31 @ 10:22:49
URL: http://emeliejalonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design