Dagens!

Dagens mående: lite sisådär är trött på att må halv bra

Dagens väder: ungefär som jag känner mig grått och trist

Dagens borde: träna

Dagens måste: städa
Dagens frisyr: måndagsfrisyr alltså uppsatt
Dagens klädsel: samma där måndagsklädd, bekväma skor, jeansleggings, linne, kofta, scarfs

Dagens planer: städa, laga mat, sätta in alla mina recept, lång promenad
Dagens vill ha: ett badkar

Dagens längtan: helgmys

Dagens fundering: död åt alla visdomständer

Dagens beroende: värktabletter

Dagens tråkigaste: får säga tandvärken här

Dagens tidning: ingen tidning får läsa reklambladen när ja kommer hem

Dagens roligaste: bilderna på mamma och co från i lördags

Dagens jobbigaste: tandvärken

Dagens händelse: va ja vet än så har det inte hänt ngt alls

Dagens irritationsmoment: med risk för att verka en aning tjatig men denna jäkla tand

Dagens ros: till mig själv ofc, jag förtjänar det!

Dagens tistel: behöver jag ens skriva det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design