brist på annat

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: bara bra men har en nervös känsla i magen
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: finns en hel del bla blodpudding
Kläder just nu: svarta capribyxor, svart linne och "beige" skjorta
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: hoppa ner casper
Fisk eller badkruka: beror på väder och vind men tror ja börjar närma mig badkruka, så tråkig e ja
Saft eller alkohol: Saft till vardags, alkohol till fest
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Soligt och varmt, fast ibland kan det vara skönt med regn oxå
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en speciell person, säng och ett kylskåp där d alltid finns mat
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: är nog varken eller, älskar att sova
Sparare eller slösare: vad betyder spara?
Bästa film: finns många
Tror på liv på andra planeter: ja det gör ja
Kommer du ihåg din första kärlek: det gör väl alla
Älskar du henne/honom fortfarande: nej det gör jag inte
Tror du på mirakel: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: för min del ja, men för andra tydligen inte
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då kan man hamna på min flasklista
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: beror på, båda kan vara himla mysigt
Är du kittlig: om jag är
Snarkar du? absolut inte, sover helt tyst och ligger helt stilla, man kan nog tro att jag är död när ja sover
Stjärntecken? våg
Rädd för insekter? rädd är en underdrift. livrädd!
Äckligaste insekten: pest eller kolera! alla är lika äckliga
Största svaghet: svårt att säga nej, osäker
Det här är jag bra på: lyssna och ge råd (önskar bara att ja kunde följa mina egna råd ibland)
Bästa bok? såld, det ska bli ett sant nöje att döda dig
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
vill kunna bli osynlig så ja kan spionera på folk=)
Vad vill du jobba som? vet inte riktigt men skulle vilja jobba inom ekonomi
Chips, morötter eller godis? estrella dill chips, choklad, morötter och dip
Pizza eller hamburgare? bellas pizza annars hamburgare
Skriver du dagbok? nej bara blogg
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har tre piercingar och två tatueringar och d blir säkert en tredje oxå.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat på utsidan stökigt på insidan
Gungar du på stolen? vilken stol?
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? never
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör =)
Anser du att du är stark? ibland beroende på situation
Brukar du sola? Ja, men inte nu på ett bra tag
Vad gör du om du får hicka? håller andan
Röker du? kan hända
Snusar du? Nej
Använder du knark? skulle aldrig få för mig
Kaffe, te eller inget? både och

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag en tävling där du kan vinna en Henley Klocka med läderarmband & Diamante i samarbete med Swefox..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor.html



Var med ;)

2009-08-04 @ 10:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design