söndags grått

inte bara vädret som är grått idag utan allt känns grått å mulet. det är verkligen en typisk söndag förutom bakfylla då. och den saknar jag inte ett dugg!
gårdagen blev väldigt lugn för min del vi satt några st hemma hos syster innan vi begav oss ner vid halv elva tiden till hannele där avskedsfesten för mikael var. Jag och cam stannade dock inte så länge utan va hemma igen vid halv ett. Riktigt skönt att det blev en lugn kväll ändå. Väldigt tråkigt bara att man inte kommer att få se mikael igen på 7 mån. Har inte kännt han så länge men det är en sådan människa som man fastnar direkt för. En riktigt härlig människa med en sån skön personlighet! Hoppas att du får en helt otroligt kul vistelse dit du ska men inte för kul för du får inte glömma bort oss här hemma nu=)!


johanna cam och jag



vänner
(tyckte tydligen detta va super kul eftersom jag asgarvade)



frida, cam, jag, mathilda å johanna


antingen tror de att solen är uppe halv elva en lördagskväll eller så är det väl för att deras framtid är så ljus så d e df de måste ha solglasögon =)


Idag lär det inte hända så mkt kommer förmodligen fortsätta ligga och sträck läsa min bok och längta efter torsdag då bilen kommer rulla ner mot halmstad igen!

ps. glöm inte bort att köpa påskägg =)!

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hej vännen!

Fina bilder :)

Idag har det vart bra. 14-19 är alldeles perfekt tid o jobba, man hinner liksom inte tröttna :)

Inte heller behövde man ju va sur o avis på alla de som fick va ute i solen, eftersom det inte fanns nån ;) eller jo det fanns det, men det va inte speciellt varmt här idag.

Trevlig kväll!

Nu måste jag läsa lite inför morgondagen

Kram

2009-04-05 @ 20:29:28
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll pinglan.Hoppas att du har haft en skön helg med nära & kära.Fina bilder.Ha en skön kväll.kram kram

2009-04-05 @ 20:45:28
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Foki

vad trevliga bilder :)



svar: åh tack så jättemkt för den fina kommentaren ^^



// Ha det bra!

2009-04-08 @ 08:57:10
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design