jag kan vara manlig...

Nu har jag precis bytt däck på min bil! eller ja ha hjälpt pappa att byta däck på min bil, eller ja d e väl mest pappa som bytt däcken på bilen om jag ska vara riktigt noga! men jag hjälpte iaf till, jag rullade bort däcken och jag drog ut muttrarna med "pistolen", jag blev tom skitig! Manligt va! Det du syster, där får du för att du säger att jag är så "tjejig"  jämt! Nästa gång kan jag nog byta dem helt själv ;)!

Nu ska jag fortsätta utnyttja kvällen till fullo!


tjejig jag?! hrmpf ja kan nog va "manlig" om ja bara vill!

Kommentarer
Postat av: Sofia

nytt däck? shiiiet, de sku jag aldrig klara!:D kan knappt pumpa däcket på cykeln ;P

2009-04-06 @ 20:15:32
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design