Vill ha

Idag är det tvättdag för min del. sen tänkte jag röja lite i min lgh ska ta bort mina tre dvd ställ och gömma undan filmerna ngnstans istället. det ser så stökigt ut med massa filmer framme. så är det ngn som vill ha några dvd-ställ så säg bara till. frågan är bara vart jag ska göra av alla filmerna, men det ordnar sig nog. Vill ju även ta bort dem för att få plats med en sån där ligg fåtölj eller vad det heter. vill ju ha en liten myspys hörna där istället. så nu ska det bort så jag får plats med en sån här=). känner ni er lite extra snälla får ni gärna köpa någon av dessa till mig i födelsedagspresent!



www.severins.se




www.mio.se

Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design