utmaning

Hittade denna på Malins bd så lånade den lite=)!

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?  1 om man inte räknar dagistiden
Vad tycker du om kärlek?  -  det är ju helt underbart om det är besvarad kärlek då
Har du flashat/strippat nångång? - det är ju inte helt omöjligt
När kramade du någon sist? - jag kramar Casper varje dag
Saknar du någon speciell person? - ja det gör jag
Har du svårt för att bli kär? - svårt?! Näst intill omöjligt
När kysste du med någon sist? - fick en ordentlig kyss av casper igår
Ångrar du det?  - haha nej då men de e inte speciellt mysigt
Är du singel? - japp
När fick du senast en komplimang? - i helgen
Har du hånglat med någon av samma kön? - ja

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - nej ja tror inte det
Gjort något riktigt dumt: - klart jag har, många gng
Gjort nåt olagligt: - jodå
Blivit polisanmäld: - nä
Fått din mamma att gråta: - ja
Skämts över dina föräldrar: - alla har väl skämts över sina föräldrar ngn gng
Skämts över dig själv: - jodå jag kan ibland va höjden av pinsamhet haha
Sagt jag älskar dig och menat det: - ja
Bråkat med din flickvän/Pojkvän:
- ja
Dricker du: - Ja
Vilka kläder sover du i: - top och mini shorts ( heter det mini shorts?)
Vad hatar du verkligen: - ormar, mörker, småkryp och äckel
Varit kär: - ja det har jag
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: - haha d skulle väl va på dagis då
Är du ensam nu: - nej ja e på jobbet;)
Vill du gifta dig: - vill och vill spelar inte så stor roll
Vill du ha barn: - ja det vill jag

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: - jag så klart
Såg dig gråta: -  kommer inte ihåg
Fick dig att gråta: - ingen aning
Du delade en drink med : det va längesen jag delade en drink med ngn men d måste varit eve då
Du gick på bio med: camilla
Skällde på dig: - don't remember

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: - nej
Kramat någon: - ja
Pussat någon: - ja
Köpt någonting: - ja
Sjungit: - ja
Saknat någon: - ja

HAR JAG?
Digitalkamera: - yes
Telefon på rummet: - har alltid mob med mig så ja det har jag väl då=)
Egen dator: - javisst
Könssjukdom: - nej
Husdjur: -japp casper och några dammråttor här å där
Bra kompisar: - en del

Amazing, eva och lation - känn er utmanade när ni får tid=)!


Kommentarer
Postat av: marlene

ta denna sen då när jag kommer hem

2008-09-04 @ 12:39:25
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design