Tråkig jag vet

God morgon alla, hoppas allt är bra med er. Jag är sjukt trött. Fick lite smått panik igår när ja skulle sova så vågade inte släcka lampan. Släckte den vid 4 i morse så gissa om jag är trött. Fast lite har jag fått sova ändå.


Jag vet att jag är jätte tråkig nu för tiden. Jag orkar inte göra ngnting, känner inte heller för att göra ngt. Det är klart att jag vill hitta på saker men det finns ingen ork till det och det finns inte ngt som lockar direkt heller.

Tror att folk kommer tröttna rejält på mig snart eftersom jag är som jag är just nu. Blir jätte lätt sur och tycker det mesta är jobbigt och tråkigt.

Men det är bara så att allt känns så tröttsamt, allt går sin lilla gång och det händer ju inget. Har nog ganska fel inställning till mkt också jag menar man kan ju faktiskt göra ngt åt situationen själv  och inte bara skylla på sin omgivning.

du själv kan ju ändra på din situation vf inte göra det?, kanske är dags att få tummen ur och se till att göra ngt åt det.....jag vill till halmstad.....


Kommentarer
Postat av: eva

haha..gumman du låter.."lycklig"!!

2008-09-04 @ 09:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design