Torsdag

God morgon god morgon, höll på att försova mig idag också. Stänger tydligen av alarmet i sömnen eller ngt. Jaja ingen skada skedd.

Hittade lite grejer i Ullared igår iaf, mest saker till hemmet. Såna där saker som är tråkiga att köpa men man måste ha. Sen köpte jag ett par skor och ett par stövlar, väska, ett par tröjor, lite nagellack, locktång och lite andra små saker. Är ganska nöjd men kommer på fler och fler saker som jag behöver som jag glömde köpa vilket beror på två saker en mamma som va såå stressad som va klar på typ 5 sek och jag som glömde bort att titta på listan jag hade skrivit upp. Men cam och lina ska dit på fredag får skicka med dem en lista så får de inhandla det åt mig.


När jag kom hem va lina, cam, jonte och emil hos mig satt och pratade lite sen kollade ni på idol. Hallå den här Dileva kopian menar de allvar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design