Tankar och funderingar rakt upp och ner

Ha kommit fram till att det verkligen spökar i min lgh nu.


Hade inte bara mardrömmar inatt utan även en annan dröm som jag inte har en aning om varför jag drömde det just nu. Eller det kan bero på att ditt namn kom upp när jag va hos mina släktingar igår.


Är fruktansvärt nervös över ngt och jag har ingen som helst aning om varför jag är det. Nästan som en sorts panik känsla. Antingen kommer det att hända ngt snart eller så är det ngt jag kanske har ångest över, frågan är bara vad!


Jag brukar förstå ganska snabbt vilka jag kan lita på och inte, man känner det ganska fort. Men det händer ju också att man har fel ibland. Ibland när man tror att man kan lita på ngn så får man benen undan sparkade. Går så fort att ramla men det tar en evighet att resa sig igen.


Ibland känns det som att man inte riktigt passar in ngnstans. Det känns bara fel på ngt sätt. Har ganska lätt för att anpassa mig men det kan ändå bara kännas helt fel. Finns lixom ingenstans där man känner sig hemma. kanske är dags att sluta vara så osäker?!


Jag vet vad jag vill, jag vill mer än vad jag visar. Varför inte göra ngt åt det?!

 

 


"Med vetandet växer tvivlet"


Kommentarer
Postat av: marlene

usch usch linda vad sitter du och tänker på nu då ? kram

2008-09-01 @ 15:06:45
URL: http://amazingm.bloagg.se
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Men gud va roligt! Jag ska bara ta det lungt, lyssna lite på musik och äta middag (: Ta ett bad!

Puss på dig!

2008-09-01 @ 18:01:46
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design