söndag

då var det söndag igen med allt vad det innebär. för mig betyder det film, pizza och sällskap av cam å lina ikväll.
igår va jag josse och eve hemma hos mig och festade lite. åkte sedan vidare på en 25 års fest innan vi hamnade på harrys. harrys va som vanligt men d va kul att träffa folk jag inte träffat på länge. vissa träffar man ju inte ngn annanstans än när man är ute. efter harrys hamnade vi på en sk "efterfest" vilket inte  va mkt att hänga i julgranen faktiskt! hade iaf en riktigt trevlig kväll med tjejerna!






tack tjejer för igår!!

Kommentarer
Postat av: evelina

haha...gillar din nya min-...=)

tack för allt igår puuuusaa

2008-09-21 @ 17:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design