promenad och glömska

blev ingen simning idag som det va tänkt utan det blev en lång promenad istället med casper och syster. va ute och spatserade i exakt 55 min på hemvägen gick vi förbi emilia oxå för att ta en cigg och uppdatera oss lite mer från helgens bravader. men kom fram till att det va en ganska händelselös helg ändå inga skandaler trots utgång för vissa och hemma fest för andra. men kul hade alla haft iaf och det är ju huvudsaken.

upptäckte några kort i min kamera som är tagna i lördags som jag inte har ett minne från att jag tagit och när jag frågade eve så visste inte hon heller. minnet är bra men kort ibland=)!



bättre ett dåligt minne än dåliga minnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design