Plus/minus


Helg:

helg är väl helt underbart, kunna göra precis som man vill och släppa verkligheten ett litet tag

Teet hos salong asta:

Det teet är helt underbart. Något slags citron te, väldigt sött är det men helt super gott. Längtar efter det varje gng jag ska dit!

Gina tricot:

Behöver jag säga mer?


 

 

 

 

 

helgen är alldeles för kort:

Vi jobbar alldeles för mkt tycker jag och helgen borde bestå av en dag till så vi kan spendera mer tid med nära och kära!

vindruvor med kärnor i:

Helt enkelt irriterande!

Huvudvärk:

Att gå runt som om man har betongkeps för jämnan är ganska jobbigt. Tungt är det också!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej gumman :) Inte hunnit svara förens nu! =) ja jag va uppe tidigt ;) Hur är de med dej idag?

2008-09-27 @ 13:16:37
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Josefine

tycker också att helgen är för korta :/

2008-09-28 @ 19:23:39
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design