Nu är det höst

Säga vad man vill men nu tycker jag att det officiellt är höst ute! Spelar ingen roll om man kollar ut genom fönstret och det ser super fint ut det är svin kallt! och jag har verkligen en stark höstkänsla både en riktig myskänsla och en grå deprimerande känsla, det är nästan som en sorts ångestkänsla över allt. Lite små jobbigt men det hör väl hösten till kanske men har inga minnen av att jag känt såhär innan.

Även om hösten är riktigt deprimerande så finns det ändå några plus. tex mysiga hemma kvällar med tända ljus och sedan alla snygga höstkläder. Jag har tagit på mig höstkläder idag dagen till ära (eftersom det nu är höst ute då va), brun klänning, bruna stövlar, svart skärp halsband och öronhänge. Höstkläder! Fundera på om det får bli en myskväll med tända ljus idag också så är det verkligen höst...men njaa få se fest lockar lite också och det är ju alltid en dag i morgon också;)!



Vad gillar du med hösten?

Kommentarer
Postat av: marlene

jag gillar hösten för att det gör att jag uppskattar våren / sommaren bättre,, det är även nu man hugger tag i allt man integör på sommaren=)

2008-09-12 @ 13:05:51
URL: http://amazingm.bloagg.se
Postat av: LITTLE LOUISE

Ja visst är de? <3 I love them. Ja det har du nog rätt i. Det jag gillar bäst med hösten är nog alla mysiga kvällar framför brasan och alla varma bad när man kommer hem.

2008-09-12 @ 16:55:34
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Roxanna

jo men så känner jag också! jag älskar deras livsstil, deras kläder och usteenden, deras hem, ja allt! :D

2008-09-13 @ 12:00:32
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design