lååång torsdag

det har varit en riktigt lång torsdag idag skönt att den snart är över. har varit hos frisören efter jobbet så kom inte hem förrän vid halv åtta. slängde ihop lite mat samtidigt som jag betalade alla räkningarna för att jag skulle hinna bli klar till idol började. ok att jag är tondöv och jag kan inte sjunga för fem öre men trodde ändå att jag visste om ngn sjöng bra eller ej. men hade visst fel. förstår inte hur vissa kunde komma vidare. Men ett stort plus är att robin gick vidare och att Dileva kopian åkte ut iaf.

Hittade en nyckel i ett skåp häromdagen när jag rotade runt lite, en svart konstig nyckel med ett aik märke som nyckelring. såg sen att det va ju reservnyckeln till min gamla bil som såldes i somras. det är kanske inte så bra att jag har kvar den. får ge den till pappa så får han kontakta tjejen som köpte bilen för hon kanske skulle vilja ha den?!

åhh längtar tills nästa helg, hoppas bara att johanna kan följa med till halmstad!!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorron :)

2008-09-26 @ 06:10:44
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design