helgen närmar sig med stormsteg

torsdag kväll nu och jag har varit rätt duktig, ha sprungit upp och ner i tvättstugan i 4 timmar så har fått en hel del tvätt gjord. har även städat nästan hela lgh det är bara garderoben kvar,måste verkligen ta tag i den nästa vecka. så känner mig ganska nöjd faktiskt.

imån är det fredag och först blir det jobb så klart sen på kvällen är det vår grupps tur att stå i kiosken på hockeyn. hoppas att johanna kommer dit så hon kan hålla mig lite sällskap blir lite roligare då!
efter hockeyn ska jag bara hem då väntar det tacos hemma hos mig. har tänkt att jag ska lära mig äta det. jag vet hur kan man inte gilla det tänker väl många. jag är nog en av få som inte gör det men eftersom cam och lina skulle göra det hemma hos mig så tänkte jag att jag skulle ge det en chans till och vem vet jag kanske älskar det!

på lördag är det party party. jag och eve ska ut och göra stan osäker! va hur längesen som helst som vi hittade på ngt så det kommer bli kanon kul!
synd bara att jag missar hanneles fest men som hon sa det kommer fler tillfällen, som den 10 okt;)!

god natt på er



Kommentarer
Postat av: Kalle

tack för påminnelsen! snart helg :P

2008-09-18 @ 23:25:38
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: marlene

yeiii 1 okt jag e på G;)

2008-09-18 @ 23:59:50
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design