helg med blandad kompott

Då var min långhelg över... fattar inte hur fort det kan gå.

I fredags shoppade jag och camilla loss i jkpg. Blev några tunikor, ett linne, ett par jeans och ett par stövlar. Glömde ju bort att titta på mob så det får jag titta på i veckan istället. Sedan på kvällen blev det äckelkväll med kebab, chips mm och två filmer - the blair witch project och gangs of new york.


I lördags va vi på ngn fest, har ju haft roligare men varken jag eller johanna ansträngde oss ngt vidare heller. Gick iaf ut lite på ett ställe, bongo, senare vilket vi inte skulle gjort. För det slutade i katastrof. Det va bråk och tjafs för hela slanten... vissa dagar ska man bara hålla sig bort från alkoholen helt klart. Synd att det blev som det blev men hade iaf kul med johanna!


Igår blev det inte mkt gjort... vi mådde ju som vi förtjänade kan jag ju säga. Låg i sängen/soffan hela dagen och efter fem ngn gng orkade vi ta oss hemåt mot vmo.

När jag kom hem blev det en välförtjänt pizza med cam... sjukt god pizza=)!



"Du ansvarar inte bara för det du säger
utan också för det du låter bli att säga"


Kommentarer
Postat av: marlene

visst blev den fin =) jag e så nöjd =) ska till skolan nu =)

2008-09-08 @ 09:36:28
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design