Plus/minus

"Äckelkväll"

För er som inte vet vad äckelkväll är så är det en kväll med massa fett bla chips, dip, choklad, pizza som man bara vräker i sig samtidigt som man tittar på en film! Jag älskar äckelkvällar och en sån kväll blir det idag!

Shopping

Spelar ingen roll vilket humör man är på shopping piggar alltid upp en. Och hur kul är det inte när man hittar det där perfekta plagget.(ska hitta det idag) Shopping är det bästa jag vet!




Lögnare

Att dra en vit lögn när det behövs är väl ingen större fara det gör väl alla ngn gng. Men att ljuga om saker för att försöka imponera eller helt i onödan är för mig helt oförståeligt. Finns inget värre än när folk ljuger en rakt upp i ansiktet. Vad får folk ut av att ljuga?! Vet ni inte att sanningen alltid kommer fram förr eller senare?

Virus

Jag kan riktigt känna alla virus och bakterier som flyger runt i luften hur de försöker attackera mig men jag bara slår bort dem en efter en! Snusk är vad det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design