min hund dödade min ena kanin!

casper är en riktig värsting! medan jag har varit super duktig ikväll,jag har tagit bort alla handtag på köksluckorna och lådorna och spacklat igen hålen, så har casper varit inne i min garderob och hämtat min ena kanin toffla och total dödat den. fanns inget ludd alls kvar och den va totalt platt så det gick inte att rädda den. kaninen ligger numera begravd i papperskorgen! Kunde inte bli arg för att jag är så nöjd att jag äntligen börjat med köket.



casper - inte så oskyldig som han ser ut!

Kommentarer
Postat av: Hannele

Ja det kommer nog bli en toppen kväll :D Men vi ska inte till Harrys va?!

Oh vad bra att vi kan vara där :)

ska du göra i helgen?

puss

2008-10-01 @ 21:45:05
URL: http://lation.blogg.se/
Postat av: gissa vem?=)

men denne hund. han e ju allt för elak den! Du borde ge han en riktig bitchslap=)

2008-10-02 @ 20:37:57
Postat av: Shanelle

hihi, så söt hund! :D

2008-10-04 @ 10:23:31
URL: http://shanellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design