Igår kväll

Innan filmen igår var vi och åt på Olympia och de får ett stort plus i kanten av mig eftersom de har fått massa olika pastarätter på menyn! Älskar pasta! Så för min del blev det pasta a la casa el vad det hete. Det va iaf pasta med fläskfilé champinjoner i gräddsås. Kanon gott fast som vanligt tröttnade jag på smaken. Övertalade folket att vi skulle baka julgodis en kväll framåt också, kul! I år ska jag ha ett pepparkakshus igen! Marlene vad säger du, baka pepparkakshus?

Pratade om allt möjligt när vi satt där kom bla in på Tigerdansen. Mamma berättade att de redan hade fått biljetter till nästa år eller vad det va. Alla verkade tycka att det va en super kväll i våras. Jag hade också kanon roligt men det fanns ju en anledning till att jag tyckte det var så kul annars hade jag nog inte tyckt det.


Mamma mia filmen var superduper bra. Musikalen är ett snäpp vassare men den var bra ändå och jag kan rekommendera den varmt för er som inte har sett den redan. Man blev lycklig av att se den och sen älskar jag ju låtarna.

Se den som sagt om du inte sett den, mysfilm!


Kommentarer
Postat av: Anonym

å vilka härliga bilder nästa sommar såå ska vi fånga dagen ännu mer =)

2008-10-16 @ 11:28:17
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design