Idag är det torsdag

Kändes som det var torsdag igår och att det va fredag idag. Men icke, hatar att ligga en dag före. Förstår inte varför man alltid gör det och inte en dag efter istället?!

Idag är det tjejkväll i vmo men jag ska inte ut på stan ngt utan jag hade tänkt och fortsätta vara duktig i köket, ska bla till jehrens och kolla om de har kvar de tapeterna jag ville ha annars kanske de har fått in ngn annan rolig. Kollade på massa olika saker till lgh igår, klinker, kakel, bänkskivor, skohållare, badrumsgrejer. Min dröm är ju att ha en hel vägg i garderoben med alla mina skor uppradade ska försöka tänka ut ngt! Vet precis hur jag vill att min lgh ska se ut synd bara att det inte finns tid till att göra allt nu nu NU!


Förstår inte riktigt hur Linda(väldigt fint namn tjejen har) kunde åka ut ur idol igår. Jag såg aldrig utröstningen vilka var det som hängde löst? Tycker att hon jennie kunde ha åkt ut istället.


puss på ögat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design