God morgon

Hoppas allt är bra med er. Sitter på jobbet nu och jag känner att jag egentligen inte har tid att vara här. Nä jag har så mkt annat jag behöver fixa med så hade nog behövt vara ledig idag. Igår va en ganska stressig dag och det kommer det bli idag också, ännu värre faktiskt skulle jag tro.

På lunchen måste jag springa till systemet och köpa vin till bålen på fredag sen efter det hem till mamma och slänga i mig ngt att äta.  Efter jobbet måste jag hem snabbt och slänga i tvätten i tvättmaskinen. Sen kommer mamma och hämtar mig för vi ska åka och handla till fredag. Därefter hämta Casper fortsätta tvätta samtidigt som jag målar luckor och sånt i köket!

Det enda jag har att säga är....SUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design