God morgon

Hela veckan har jag legat en dag före vilket är väldigt irriterande eftersom att det är fredag för min del idag. Får väl ta och nöja mig med att det bara är torsdag. Hade blivit lite stressigt idag annars.

Idag är jag sådär riktigt seg, trött och sliten. Mina ben strejkar totalt och de vill inte användas alls idag verkar det som. Känns som jag kört ett riktigt hårt träningspass igår. Blir kanske så när man stressar som bara den.

Igår målade jag några luckor, tvättade och var och handlade en hel massa till fredag. Sedan kom Thomas upp och satte dit några handtag. Får hoppas att han hinner göra klart resten idag.

 

 


söt liten bild

puss på ögat

 


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Haha, vilken söt bild :D

2008-10-09 @ 18:51:17
URL: http://holiday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design