God morgon

Vaknade med ett ryck och insåg att jag måste ha stängt av alarmet i sömnen, *%&#% tänkte ja då. Kollade på klockan och såg att den bara var halv tre. Det var riktigt skönt att bara få lägga sig under täcket igen. Sånt gillar vi starkt!


Igår kan jag säga att jag gjorde inte ett endaste dugg. Satt i soffan och glodde på datan nästan hela kvällen och stoppade i mig fett. Till slut tänkte jag att jag måste ta tag i mitt liv så masade mig ut på balkongen och satte mig där istället och ringde johanna. Å det va riktigt skönt att höra att hon också satt i soffan och stoppade i sig fett och hade lika tråkigt som jag. Inte bara jag som har ett icke händelserikt liv!


Ganska tråkigt att inte ha ngt att göra hemma nu efter att ha målat varje dag efter jobbet. Kanske ska försöka ge mig på ngt nytt. Undra om det är svårt att lägga golv?! Jag vill ha nytt golv i hallen som går in i min garderob. Kanske ska försöka mig på det. Och när jag sedan kan det så finns det nog inget jag inte klarar av, då kan ja ta mig tusan nog allting!


Ps Grattis på födelsedagen Emil!

Puss på ögat


Kommentarer
Postat av: Angelica's plaza

Ibland kan det vara skönt att bara ta det lungt, gjorde faktist likadant igår kväll hehe =)

2008-10-14 @ 08:00:30
URL: http://eunices.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

hehe ja jag förstår de :)

2008-10-14 @ 09:50:40
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Emil Lindén

Tack så jättemycket Linda :)

2008-10-14 @ 11:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design