Dagens lista

Dagens Humör: inte kanon, mår super skumt, huvudvärk och helt snurrig, kan bero på sinnesförvirring

Dagens väder: verkar som det kan bli en riktigt fin höstdag

Dagens borde: hämta "tapetkataloger" , ta tag i mitt liv och tänka igenom saker och ting

Dagens måste: orka inte med några måsten idag
Dagens frisyr: uppsatt i en tofs
Dagens klädsel: svarta stövlar, strumpbyxor, grå poloklänning, svart bälte

Dagens planer: jobba och sen nada
Dagens vill ha: 2 v betald semester i ngt härligt land med sol bad och shopping

Dagens längtan: sommaren
Dagens fundering: vilken väg är den rätta
Dagens beroende: ipren måste det vara

Dagens tråkigaste: jobbet

Dagens tidning: Knep & Knåp

Dagens roligaste: eh va?!

Dagens jobbigaste: jobbet, ingen bra social dag idag

Dagens händelse: fått en ny inneboende =/

Dagens irritationsmoment: på det lilla hårstrået el vad det kan vara som envisats sig med att bosätta sig i mitt öga! Utflyttning genast du är vräkt för längesen!

Dagens ros: till camilla för att hon förstår mig bäst

Dagens tistel: till vissa människor där ute som bara är för mkt orkar inte räkna upp vilka


Kommentarer
Postat av: marlene

tycker jag =) usch jag har blogg torka kan inte komma på på ngt att skriva om längre,,, =(

2008-10-14 @ 10:38:08
URL: http://amazingm.bloagg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design