Woohoo fredag!

God morgon! Hur är det med er? Allt bra hoppas jag. Själv mår man kanon idag. Det är så underbart att det är fredag idag.

Gick upp lite tidigare idag och gick en lång promenix med Casper. Hemskt duktig är jag om jag får säga't själv och det får jag!


Igår var jag också duktig städade och fixade lite. Sedan kom kusinen och hans flickvän för att hämta ett tv spel som jag hade lånat av dem i ca 10 år. Tack för lånet! Sedan gick jag ner till cam och vedde och hälsade på. Cam skulle åka hem till mamma en runda också så jag tänkte att jag behöver lite mat och andra nödvändigheter så jag kan följa med dit och se vad de har att erbjuda. Gick igenom deras kyl osv men hittade inget som föll mig i smaken så får ta mig till affären idag istället.

Hann med en hel del igår och trots att det mesta av tiden gick åt till att prata i telefon så var jag riktigt duktig igår, faktiskt!


 



En sak är klar när man är ensam är man i alla fall inte i dåligt sällskap

eller hur?


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ja visst är de, bara timmar till helg nu :)

2008-11-07 @ 08:47:28
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Peter

Pizza idag alltså? :-)



Här är det okej idag. Ont i huvudet och trött men annars toppen :-) Är ju så jäkla morgontrött så piggnar inte till förrän 3 koppar kaffe och att jag varit vaken i flera timmar. Men du verkar morgonpigg? Bra jobbat med en långpromenad! Säg inget till Wille för då blir han avis ;-)

2008-11-07 @ 09:14:05
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag mår bra! Det är ju friday :)

2008-11-07 @ 09:36:17
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/
Postat av: Mimmi

godmorgon! :)

svar: Ja, det kommer säker bli super mysigt :)

Allt bra idag?

2008-11-07 @ 10:01:57
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha det låter roligt med 25årsfest :)



Tack jag ska dansa på ikväll hehe!

2008-11-07 @ 10:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design