Veckans att göra lista:

Måndag: hade planerat att det skulle bli film med lillen idag men det visade sig att han skulle åka bort en månad. (Tur man hänger med!) ingen ide att jag ens säger att ja ska göra ngt idag för det kommer inte ske ändå. Mitt mål idag är att plocka ur diskmaskinen och plocka in i diskmaskinen.

Tisdag: tvätta

Onsdag: Stå i kiosken

Torsdag: Vara glad för att det är fredag dagen efter

Fredag: kolla på idol och sen film med kissstopher

Lördag: Ikea äntligen! Sen på kvällen är jag ganska öppen för förslag! De flesta åker ju iväg på sensation och jag har varit super avis men kan säga att det är jag inte längre hade nog aldrig orkat med det som det känns nu!


Detta var min intressanta vecka! Visst har jag ett himla roligt och händelserikt liv!


Kommentarer
Postat av: marlene

men detta hände is lutet väll? det minns jag men andra saker minns jag inte,känns somd et gick så himla fort hel akvällen som 2 timmar kanske =)

2008-11-10 @ 14:59:39
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design