fly

den här veckan har varit riktigt tuff vilket jag förstod att den skulle bli, sen finns det ju andra saker som inte gjort den bättre heller.
jag vet inte riktigt vad jag ska säga har så mkt tankar men jag vet inte riktigt hur jag ska skriva ner dem. jag vill men jag kan inte.

är så trött på mig själv och att jag är sån här. det är ju inte sån jag är egentligen. tror att jag stängt dörrarna omedvetet för att jag tror att det blir lättast, vilket det egentligen inte blir .önskar att jag kunde öppna dörrarna men jag behöver nog hjälp, vet att det är mitt problem och det är nog bara jag som kan göra ngt åt det jag vet bara inte hur jag ska göra och det är det jag behöver hjälp med, jag behöver nyckeln.

vill göra ngt kul imån känner att det behövs, vill fly verkligeheten en stund, bara för ett par timmar. skulle vilja gå på en stor glad och rolig fest. Sätta på mig ngt snyggt och få göra sig fin och bara ha kul.


Feeling so faithless
Lost under the surface


Kommentarer
Postat av: Elina

Heeey!

Johan blev kvar igen:P

Nu är det snö här iaf, MASSOR!

Ha en fin dag, kram

2008-11-22 @ 10:55:40
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: emmich

Ha en fortsatt bra kväll!

2008-11-22 @ 23:37:35
URL: http://emmichs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design