Triss

Denna lånade jag av marlene

Tre saker som skrämmer mig:

    * mörker
    * småkryp
    * hat

Tre personer som får mig att skratta:
    *  mamma
    *  Camilla
    *  vissa vänner

Tre saker jag älskar:
    * familjen
    * vissa vänner
    * shopping

Tre saker jag hatar:
    * lögner 
    * droger
    * när lönen är slut


Tre saker jag inte förstår:
    * att folk vågar ge sig i lag med droger
    * hur folk kan ljuga för en rakt upp och ner
    * vart lönen tar vägen

Tre saker som finns på mitt skrivbord(på jobbet): 
    *  datorn
    *  en hel massa papper
    *  telefon

Tre saker jag gör just nu:
    * bloggar
    * lyssnar på radio
    * tänker

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
    * bilda familj
    * bada med delfiner
    * hoppa fallskärm

Tre saker jag är duktig på:
    * lyssna
    * shoppa
    * äta massa "fett"

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * din familj
   * några få utvalda du litar på
   * din inre känsla för rätt/fel

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
    * sjunga
    * vara mer social och öppen
    *  köra motorcykel

Tre favoriträtter:
    * pastarätter
    * pizza och kebab (ibland)
    * grillat kan vara riktigt gott


Kommentarer
Postat av: marlene persson

fast jade ju inte så många glödlampor=( så fick ju inte upp ngt,, =/ usch va pengarna rinner mellan fingrarna idag =/

2008-11-26 @ 08:52:18
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design