Tisdag

God morgon folket! Hoppas ni är piggare än vad jag är. Är helt sjukt trött. Tänker hela tiden att det bara är ca 4 v kvar sen är man lite ledig. Ska bli himla skönt!

Den här veckan som är nu händer inte så jätte mkt direkt. Thomas ska tapetsera har han lovat iaf. Sedan tänkte han börja med bänkskivan på lördag men måste ju kakla innan så det får nog vänta. På torsdag blir det tvätt och städ inför en tjejfest på lördag, det blir girls night out och på dagen där blir det först lunch på harrys (tror jag det blir) sen hem till pappa och fira honom.  Så lördagen kommer vara helt full. Får hoppas att man blir sugen på fest framåt veckan bara för det lockar inte alls nu. Men det hinner nog ändra sig=)!

Vad händer för er i veckan då? (om det nu är ngn som vill svara)



Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant.

 


Är det bara jag som tycker penicillin smakar klor?


Kommentarer
Postat av: Peter

Helvete va kallt det var imorse. Fast man hade långkallingar och polotröja höll jag på att frysa ihjäl :-) Hur gick det för dig på morgonpromenaden?



I veckan händer: Idag (tisdag): Curling, onsdag: innebandy, torsdag: kanske vmo eller curling, fredag: beroende på tordagen men curling eller vmo. lör-sönd. Curling i Borås, div 1 :-)



hmm, låter som det blir mycket curling alltså.. haha.



vad ska du göra i veckan då? Hur länge är du ledig över jul? Och japp, det är bara du som tycker penicillin smakar klor ;-)

2008-11-25 @ 10:32:58
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design