Onsdag

God morgon, allt bra? Här börjar det bli lite bättre. Svullnaden i kinden har gått ner lite nu och jag fick sova ända till kl 4 i natt sen började tanden värka ordentligt. Men det är ju iaf på bättringsvägen. Trots att jag ska till tandläkaren på fredag längtar ja riktigt mkt till helgen för jag känner mig helt slutkörd och jag behöver vila och definitivt sömn. Sen är jag hungrig också, sugen på riktig mat. Ha bara kunnat dricka blåbärsoppa till lunch nu i två dagar så hoppas jag kan äta ngt riktigt idag.

Idag händer det inte så mkt ska bara hem efter jobbet och ta det lugnt är ju som sagt helt slut. Casper däremot kanske ska till Ljungby resten av veckan. Får se hur det blir med det!



Var inte rädd för motstånd - kom ihåg att det är i motvind och inte i medvind som en drake stiger


Kommentarer
Postat av: Hannele

Ja men det var ju bra det :) Ne du jag vet inte vi pratade om att kanske spela spel & dricka lite men vilken dag vet jag inte. Du kan ju vara med, om det blir av?

2008-11-19 @ 12:37:40
URL: http://lation.blogg.se/
Postat av: Emil Lindén

Mmm, precis. . Man vet ju aldrig! Jag funderar faktiskt också på att ta en nykter helg till. Det blir ganska lagom tror jag. Festa gärnet när lönen har kommit sen istället. Men, jag vet inte. . Kommer någon med ett supererbjudande kanske jag inte tackr nej. Puss

2008-11-19 @ 19:51:19
URL: http://helhalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design