Lunch dags

God eftermiddag på er. Allt bra? Gissa vem som inte sovit inatt heller?! Prexis, jag! Men det va inte tanden den här gng den kände jag inte av förrän på morgonen utan det va magen. Hade så ont mellan revbenen jag antar att det är pga tabletterna, nu är det bättre för fick en tablett mot magkatarr och det hjälpte.


På tal om helg så finns det verkligen inget att se fram emot denna helg som kommer. Förra helgen fanns det ju det men inte denna, förra helgen va en bra helg förutom slutet.

Casper åkte aldrig igår så det blir jag och han imån som kollar på idol sen på lördag blir det väl film antar jag. Såg att det gick några skräckisar på lördag, bla en film som ja cam å nisse kollade på i somras men sen skulle ja kolla klart på den sj vilket ja inte vågade så kanske ska se färdigt den.

Få se annars vad som händer, vem vet kanske händer ngt riktigt överraskande denna helgen!


Nu blir det mackedonkan för mig, jag kan äta igen nämligen=)!!


Kommentarer
Postat av: Nina

hihi ja det lovar jag :D

2008-11-20 @ 12:35:00
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Elina

Åå jag vill ha en cheeseburgare!

2008-11-20 @ 12:41:07
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design