Jag har blivit smittad...

... med julfeber! Japp ni läste rätt, Linda ha fått lite julinspiration och ni som känner mig vet ju att jag inte är ett jätte stort fan va julen. älskar förberedelserna men själva julafton är inte ngt direkt som jag jublar över kanske men det är ju mysigt.Så idag ska jag ta fram adventsgrejerna. Sedan på tisdag ska jag baka pepparkakshus och veckan efter det blir det julgodis. Nu ska jag bara se till att hitta min svarta gran också sedan är jag redo för julen! Måste passa på och fixa allt så fort som möjligt medan jag känner lite julstämning för man vet aldrig, för om den försvinner vet man aldrig när den kommer tillbaka igen!


 

Pratade med yvve innan: (pappas sambo)

Jag: finns det lax i år igen på julafton?

Yvve: linda det är en mån kvar till julafton!

Jag: det vet jag väl men jag är sugen på lax.

Yvve: ja det är klart det ska vara lax det har vi ju varje år

Jag: bra då vet jag det. har jag ngt att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: marlene persson

VA BRA med lite julkänsla linda!!det behöver du ;)

2008-11-27 @ 14:48:29
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag var precis och julshoppade till kontoret med några kolleger, ca 100 pepparkaksburkar, 6 granar, MASSA godis och julgranspynt. Jolen är ett faktum!

Tänkte bara meddela att jag överlevde operationen:) Hur mår du?

2008-11-27 @ 14:49:24
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Elina

Nej det syns inte så mycket men det är bara typ 20% chans att jag får behålla tanden (som är jättelös nu) annars blir det rotfyllning och en krona på det:S

Annars är allt jättebra!

Några kul planer inför helgen?

2008-11-27 @ 15:34:54
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Elina

Okej ja Idol för din del såklart;)

Kul med tjejkväll!!

Imorgon hoppas jag på att ta det lugnt och jag hoppas att någon vill vara med mig då hehe.. Lördag blir det middag hos pappa och sen utgång :)

2008-11-27 @ 15:56:31
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Emil Lindén

Jo tack, det är jättebra med mig. . Ja, precis! Mmm, Johanna Karlsson ska ju ha fest imon. Så det blir nog så att vi går dit och firar henne lite. Hon ska ju ha kalaset ute vid Näsudden, så det blir nog jättetrevligt. . Har Linda några planer inför kommande helg? Puss

2008-11-27 @ 18:33:52
URL: http://helhalv.blogg.se/
Postat av: evelina

svart gran finns på citygross..=)

2008-11-27 @ 23:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design