ibland går det inte riktigt

Gick inte riktigt som jag hade tänkt mig igår. Den ena tvättmaskinen hade nämligen fått fnatt igår. Den vägrade stanna utan bara gick och gick. För att få ut grejerna så va man tvungen att trycka på stopp och när man väl fick ut grejerna så var det fullt med skum och helt dyngsurt, knappt irriterande! Ska ta och ringa vaktmästaren strax.
Sedan när jag skulle sätta upp min adventsgran i fönstret upptäckte jag att sladden va helt förstörd så det blev inget med det heller men har iaf adventstomten i köket, alltid ngt!


Sedan blev det andra avenyn och så såg jag klart på en film, baby mama. Det var min torsdag det. Helt underbart att det är fredag idag är så sjukt trött så det ska bli skönt med förhoppningsvis lite extra sömn!


Den får aldrig några vänner som är rädd för att skaffa sig ovänner


Kommentarer
Postat av: Anonym

men linda vilken dag,,, hmm vilken jämförelse med idol och stadsminister jag förstår helt hur du vägde där,, det e ju aboslut lika viktigt hahah =)/marlene

2008-11-28 @ 12:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design