gårdagen

det blev lite festande för min del igår iaf. va först en sväng hos mathilda sen åkte jag och johanna vidare till kärleken. Sedan blev det harrys. Och jag cam å lina konstaterade idag att vi dansade allihop konstant, från att vi kom dit tills det stängde.. En helt ok kväll! Nu ha det blivit harrys två helger i rad vilket är väldigt ovanligt nu för tiden men nu dröjer det nog tills nästa gng. Sa det till eve att både igår och förra lörd va det så mkt folk man inte kände igen och det är sjukt kul att se nya ansikten istället för de gamla vanliga harrys profilerna bara. Eve sa att det kanske berodde på att vi blivit äldre att det är mkt nytt yngre folk men jag vägrar tror på att det beror på att vi blivit äldre jag tror att det är folk utifrån som tycker det är kul att åka till vmo och festa;)!

söndagen har jag bara tillbringat hemma. först i sängen med ett par filmer, legally blonde och my moms new boyfriend.  Fick sån julkänsla i morse när jag vaknade. Först för att det va vitt ute eftersom det va så kallt sedan sov jag i en flanell pyjamas vilket jag inte gjort på flera år. och det kändes som jul då för att på julaftonens morgon gick man upp i pyjamas och så fick vi alltid varsitt paket som kunde sysselsätta oss till kvällen när tomten kom, lite långsökt kanske men ändå=)!

är det bara jag som blir på sånt myshumör dagen efter jag har druckit?! Blir alltid så kramig, tur att jag har casper då som jag kan krama.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design