Back from the dead

Igår var jag inte kaxig ska jag lova er. Från att det att jag vaknade vid tio tiden till tre så spydde jag konstant. Fick inte i mig ngt alls och den lilla saften jag fick i mig kom upp direkt. Kan Inte fatta vad det här kom ifrån för det var inte så att jag va direkt full i lördags. Utan jag va nog ändå en av dem som va mest lugn och sansad. Kanske hade fått i mig ngt konstigt eller ngt.

Vid tre tiden började iaf den riktiga linda komma tillbaka vilket innebar att jag blev hungrig, vrålhungrig rättare sagt. Mamma kom med mc men det smakade inte kanon direkt så det fick bli pizza sen lite senare. Lina och cam kom förbi och ingen av oss var direkt som vi brukade låg mest i hög i soffan och glodde på tv, ingen som orkade prata.


Lördagskvällen spenderades först hos calle sen uppe i borgen. När vi kom dit så blev det mat direkt.

När jag skulle hämta mat för tredje gng fick jag frågan:

Näee Linda nu igen?

Jag: ehh mmm

Mat är gott=)!

Kvällen fortsatte med massa massa prat och det blev en hel del dansande. Vissa fick tom blåsor på fötterna, inte dåligt! Kvällen va sjukt kul bara synd att det slutade som den gjorde. Tack alla och speciellt eve för i lördags!


Har sovit ultra mega super dåligt inatt, som jag alltid gör när det varit fest på lördagen, hoppades att jag skulle bli sjuk under natten men när jag vaknade i morse va besvikelsen stoor, ingen feber!


Kommentarer
Postat av: Peter

Hej!



Kände inte igen dig imorse. Trodde det var en brunett som jag såg först :-) Får skylla på att jag inte vaknat riktigt så tidigt på morgonen :-)



Usch, det låter inte som söndagen var så bra! Hoppas dagen blir kanon fast du inte sovit så bra!

2008-11-10 @ 08:37:18
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: erika

jaha okej! vad är de? :)

ja hon har en sån utstrålning och sjukt bra röst.

kram

2008-11-10 @ 08:39:20
URL: http://eriikal.blogg.e
Postat av: erika

okej va kul!

vart vare du bodde nu igen? :)

2008-11-10 @ 10:10:32
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design