Vecka 18 och vecka 19

Tycker hela förra veckan har varit väldigt bra faktiskt. Både vardag som helg. Lördagskvällen kunde väl ha kvittat tycker jag tur att man inte blev onykter så man inte mådde dåligt i går för det hade det inte varit värt!

Har varit så skönt att bara få vara lite ledig. Och helt ok väder har det ju varit också!


I veckan som kommer så har jag inte så mkt planerat än så länge iaf. "lånarna" har ju varit framme igen och tagit min tvättnyckel så den måste jag leta reda på..antar att jag får väl vända upp och ner på hela lgh för att hitta den lille saken. Cam ska ha ett sminkpaarty hos mig på torsdag också annars vet jag inte så mkt mer.

Nästa vecka har iaf Thomas lovat att komma upp och hjälpa mig att börja med köket, bara 4 mån för sent... men bättre sent än aldrig=)!


Ps glöm inte att hålla tummarna hårt idag och hoppas hoppas hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design