varmt, som en bastu nästan

är lite smått rastlös vill bara sova men det e totalt omöjligt för det e såå varmt här inne. vill öppna balkongdörren men vågar ju inte det tror ju att ngt äckligt kan komma in då.. jag vet shut up chicken påsken e över! men man vet faktiskt aldrig!

hade en liten aning om att det gick lite väl lätt, antar att det blir klart imån så då får vi reda på om jag och cam ska byta adress i sommar. det e bara att hålla tummarna och hoppas!

förresten så har "lånarna" fortf min tvättnyckel...blir galen fattar inte vart de kan ha gömt den! om jag åtminstone kunde få en ledtråd,,,fågel fisk el mittemellan.. ha ja sagt att min dammsugare gått sönder?! får ju lite smått panik klarar inte av när det ser förjävligt ut..får väl låna grannens el ngt imån! marlenes kanske=)!?

Ett STORT grattis till marlene som vann ett par pumps på englas blogg! som sagt skor får man aldrig för mkt av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design